اخبار نمایشگاهی – بازرگانی و دانش posm2023-07-22T14:49:37+03:30

  اخبار نمایشگاهی

  اخبار بازرگانی

  دانش POSM

ایران بیوتی و کلین 1402 Iran Beauty & Clean

7 لغایت 10 اردیبهشت ماه 1402
27-30 April 2023
مجری نمایشگاه: سامع پاد نوین
نمایشگاه بین المللی تهران (بزرگراه چمران)
ساعت بازدید: 15-8
بدین وسیله از جنابعالی دعوت به عمل می آید تا از سی امین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته دیدن فرمایید.

مکان: بزرگراه چمران محل دائمی ( ادامه مطلب … )

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

22-19 آذرماه 1401
10-13 december   2022
مجری نمایشگاه : شرکت آوین افزار
نمایشگاه بین المللی تهران (بزرگراه چمران)
ساعت بازدید : 16-8
www.avin_co.ir
معرفی بازارهای جید صادراتی – ارتقا و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در میان جامعه و بنگاه های اقتصادی ترویج و آموزش فرهنگ  بازاریابی  جهت موفقیت بیشتر در رقابتها تشویق بازار داخلی ( ادامه مطلب … )

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین 1400 چگونه گذشت؟

۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
18-21 May 2021
مجری نمایشگاه: سامع پاد نوین
نمایشگاه بین المللی تهران (بزرگراه چمران)
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) صبح روز 28 اردیبهشت ماه 1400 با حضور دکتر زمانی مشاور وزیر صمت، رئیس ( ادامه مطلب … )

ایران بیوتی و کلین 1400 Iran Beauty & Clean

28 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1400
18-21 May 2021
مجری نمایشگاه: سامع پاد نوین
نمایشگاه بین المللی تهران (بزرگراه چمران)
ساعت بازدید: ۱8-10
بدین وسیله از جنابعالی دعوت به عمل می آید تا از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته دیدن فرمایید.

مکان: بزرگراه چمران محل ( ادامه مطلب … )

خسارت تعطیلی پنج‌شنبه به تجارت

موضوع تعطیلات دو‌روزه که قرار است در صحن مجلس مطرح شود، فعالان اقتصادی را بر آن داشت تا بیانیه‌ای منتشر کنند و درآن خواستار تعطیلی شنبه به‌جای پنج‌شنبه شوند. این بیانیه که از سوی هیات‌نمایندگان اتاق تهران به تایید رسیده، عنوان می‌کند؛ اعلام تعطیلی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ایام کاری ( ادامه مطلب … )

هارمونی تجارت در آلپ

هاد نمایندگی و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای اتریشی تاسیس شده‌است و نقش مهمی در توسعه و رشد اقتصادی این کشور دارد. اتاق اقتصاد فدرال اتریش، وظایف و مسوولیت‌های گسترده‌ای را در ارتباط با اقتصاد اتریش بر عهده دارد. این سازمان تلاش می‌کند تا به وسیله ارائه خدمات، نظارت و ( ادامه مطلب … )

میراث شوم تفکیک صمت

لایحه انتزاع وزارت بازرگانی از وزارت صمت این هفته در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود. در این راستا نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» درخصوص این لایحه به اظهارنظر پرداخته‌اند. لایحه‌ای که میراث شومی از گذشته است و پیامدهایی در همان زمان به دنبال داشت و موجب دوگانگی و اصطکاک ( ادامه مطلب … )

فاز جدید جدال پینگ‌‌‌‌‌پنگی انتخابات اتاق

ماجراهای مربوط به انتخابات دوره دهم اتاق بازرگانی، تبدیل به مثنوی بلندبالایی شده‌است که شاید بسیاری از پیگیران حرفه‌‌‌‌‌ای مسائل مربوط به اتاق را نیز دچار ملال کرده باشد. با فرض اینکه خواننده اخبار قبلی مربوط به این ماجرا را پیگیری کرده باشد، این موضوع از روز یکشنبه و پس ( ادامه مطلب … )

پتانسیل ۲۰‌میلیارد دلار تجارت با عراق

نماینده ویژه تجاری ایران در عراق ضمن اشاره به ظرفیت تجارت ۲۰‌میلیارد دلاری بین ایران و عراق، گفت: به دلیل فاصله زیاد بین صادرات و واردات با عراق، این کشور تمایلی به برقراری تجارت آزاد ندارد. به گزارش خبر‌‌گزاری مهر، فرزاد پیلتن نماینده ویژه تجاری ایران در عراق در مورد ( ادامه مطلب … )

تعریف POSM

POSM مخفف اصطلاح Point Of Sales Materials به تمامی ابزارهای تبلیغاتی گفته می شود که به جهت دیده شدنِ بیشتر کالا و در دسترس بودن و در نتیجه انتخابِ بیشتر کالا توسط مشتری و افزایش فروش، در نقطه فروش ارائه می گردند. نقطه ی فروش شامل تمام موقعیت های مناسب فیزیکی در فروشگاه ( ادامه مطلب … )

استند ایستاده

استند ایستاده (Floor desplay) به طور مستقل در کنار دیوار قرار می گیرد و قابلیت دسترسی یک طرفه دارد؛ شامل طبقه و هنگر است؛ بخش های ویژه ای برای درج تبلیغات گرافیکی در قسمت هدر یا کناره ها یا طبقات با توجه به محصول و نیاز مشتری طراحی می شود که بیشترین ( ادامه مطلب … )

سرلاین

استند سرلاین (Gondola) در دو سرِ انتهای قفسه های فروشگاهی قرار می گیرد و دارای طراحی خاص و جدا از قفسه ها بوده و ابعاد آن معمولاً در عرض، دو برابرِ عمق یک قفسه می باشد . در استندهای سرلاین کالاهای دارای تخفیف یا شرایط ویژه فروش، محصولات جدید یک برند، یا ( ادامه مطلب … )

استند رومیزی

استندهای رومیزی (Counter display) اغلب برای ارائه کالاهایی در اندازه متوسط و کوچک بر روی کانتر فروش یا در نزدیکی صندوق مورد استفاده قرار می گیرند. این استندها می توانند ثابت یا گردان باشند و با استفاده از طبقه یا هنگر کالاها را ارائه دهند. در مورد کالاهایی که قیمت بالایی دارند ( ادامه مطلب … )

عنوان

Go to Top