روزنامه دنیای اقتصاد؛
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار از تعدیل قیمت کالاهای پرمصرف در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش «شاتا» عباس قبادی از برنامه‌ریزی گسترده در راستای تنظیم بازار کالاهای پرمصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای تامین کالا و تنظیم بازار انجام شده است.
آغاز طرح فروش فوق‌العاده اصناف از فردا
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در ادامه از اجرای طرح فروش‌های فوق‌العاده توسط اصناف در ایام پایانی سال خبر داد و افزود: با توجه به ضرورت رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی امسال فروش‌های بهاره و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را در کشور نداریم و طرح فروش فوق‌العاده‌ای در دستور کار قرار گرفت؛ با توجه به اعلام آمادگی اصناف و تشکل‌ها، عرضه مستقیم کالا در قالب این طرح و از امروز(یکشنبه ۱۷ اسفند) در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
دبیر ستاد تنظیم بازار در ادامه صحبت‌های خود به تامین و ذخیره‌سازی میوه و مرکبات اشاره و تاکید کرد: ذخیره‌سازی میوه و مرکبات از ماه‌های گذشته انجام شده است و با استفاده از ظرفیت اصناف و تشکل‌ها و همکاری خوب مجموعه جهاد کشاورزی توزیع گسترده این کالاها از هفته آینده در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
ادامه خبر…

zonguldak escort bayan